Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюються протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця згідно із Законом «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись із менеджером за контактним номером телефону 0635686584 та повідомити про бажання повернення з невідповідності очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. - збережено та не пошкоджено товарну упаковку, - Збережені споживчі властивості товару. Повернення здійснюється будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: 65000, м. Одеса, пл. Толбухіна 135 Повернення коштів відбувається: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, Умови повернення продуктів неналежного властивості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону 0635686584 та повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку вирішить питання: - при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%, - при виявленні недоліків товару не підлягають ремонту, покупець може запросити заміну товару чи повернення коштів. Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана в перші 12 годин після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp за номером телефону вказаного на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії. Повернення коштів провадиться з переказу коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару Товари не підлягають обміну чи поверненню. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.